Thursday, February 5, 2009

Projek Tahun Akhir Saye

aku di dalam dilema. harus ke kiri kah, harus ke kanan kah, atau harus terus sajekah. banyak persoalan bermain di dalam kepala otak aku ni. pilihan yang bakal aku buat ini adalah tersangat penting. umpama memilih bakal suami lagaknya. wah!!! geli aku. apakah yang penting sangat itu...

TAJUK PROJEK TAHUN AKHIR aku!!!!!!!

kalau boleh aku nak tajuk yang baek punya, bermanfaat untuk sains dan teknologi, dan yang paling penting, mudah untuk dilaksanankan. banyak canthek muka aku, nak tajuk yang bombastik, tapi mudah untuk dilaksanakan? takdenye la....

antara tajuk yang menyesakkan otak aku:

1. competition of trace elements and other metals for plant absorption
2. the effect of laureate in henna
3. antioxidant in Morinda citrifolia Linn (mengkudu)
4. analysis of nutrients in plant

tajuk macam mudah, tapi nak mencari journalnya tu yang malas. kalau la supervisor aku macam supervisor orang lain, bagi tajuk, bagi journal siap-siap, kan ke bahagia hidup aku. inilah, pelajar-pelajar kita. semua nak suap. nak jadi spoon feeding person. haha..aku dengki sebenarnye.

kalau lah aku boleh pilih tajuk seperti di bawah ni, kan ke best:

1. blog addicted among malaysian
2. world without internet
3. blog effect's on human health
3. will relationship between liyana jasmay and aizat last longer?
4. the probability of tomok become the winner of 'one in a million' season 3

eheh...nacam tajuk karangan bahasa inggeris je. tapi kalau ini betul-betul boleh jadi tajuk projek tahun akhir, serius aku buat dengan penuh dedikasi. tak perlu guna mesin, bahan kimia segala. boleh cipta teori sendiri. kan mudah... huhu

kami memang giler

5 comments:

BudAk hijAu said...

weh..lu bakal doc kew hape beb...?

ex offc said...

ehh...memandai ajer ko ni...KAMI x gila haa.....bengong ckit ajer kekadang...

Safuan 'suri' Nazri said...

suri P Yong :
wahahahaha
ataupun tajuk tesis sora ialah
: effect of sleeping in class due to YM in malaysia
ok tak?

isya_seacliff said...

tuan umah! salam ziarah =)

Siti Syawal said...

budak hijo...aku bakal angkasawan la.huhu

ir kami...maap la silap ambo

suri pak yong...wahaha! buleh, suri sila serah diri sebagai bahan ujikaji

isya...salam kembali =)