Friday, January 16, 2009

Dygta - Kesepian



Macam dah berkurun tak upload lagu. Mengaku saje, dulu gila sangat dengan indie. Sekarang sudah kurang sikit. Eh ye ke? banyak jer lagu couple dan arctic monkeys (indie ke group ni?) dalam henset aku. Serius la..Lebih kepada universal. Mana-mana lagu yang sedap di telinga, akan diputar sampai lebam. Lebam macam manakah? Sampai malas nak dengar lagi, atau kasarnye, sampai nak muntah. ha.. Tapi ada satu lagu dari orang putih yang tak berapa nak putih yang aku tak jemu-jemu dengar iaitu Miss Independent oleh si Ne-Yo tu. Sedap betul lagu tu ek, macam burer prosperity. Eh, tak boleh makan ni, sudah boikot.

Ini ada satu lagu yang diperkenalkan oleh si kasut kepada aku. Lagu ni dah lama kot. Tapi aku baru terhegeh-hegeh nak suka. Lagu sedeh ni. Kau frust ke my friend? huhu. Sudah tahu bertanya pula aku ni. haha. Lagu dari sebuah band indon, Dygta. Baru semalam aku dengar nama group ni. Lagu yang agak sedih lara.

Tajuk lagu ni, Kesepian. terimalah, Kesepian - DYGTA

p/s: agak2nya kalau lagu ni ditujukan pada suri, kau marah tak suri?

6 comments:

BudAk hijAu said...

lagu ape nie syg oi...??

jap2...aku tau 1 lgu dr kumpulan nie.."kerna ku sayang kamu"...
2 pown sb mbr aku wt perfomance nyanyi lagu 2...hehhehe

Unknown said...

huahuahua..
aku sengetttt!!!hahaha

Siti Syawal said...

budak hijau...apakah name group nye, cam ne aku nk cari? ko ni...

kasut...aku tau..

BudAk hijAu said...

kumpulan dygta nie lah...adei!!!

fadzil hafiz said...

serius gua x penah dengar nama band ni..!!!

Siti Syawal said...

budak hijau...o, hehe..ok, nanti aku try cari.

padelkopak...wa pun baru dengar.huhu