Wednesday, October 22, 2008

The emancipation of me!

Hari ini adalah hari kebebasan aku daripada Skem. Sudah lama aku dengan Skem, 3 semester tu... Naik jelak aku dengan dia. Setiap hari minggu mesti aku kena jumpa dia. Lama pulak tu kalau jumpa. Daripada pagi sampailah ke petang. Dia duduk di gombak. Aku kenal dia dari promosion yang dia buat masa dia datang pesta konvo di universiti aku. Aku pulak terpedaya dengan cakap dia. Sebab dia kata dia murah. Memang dia murah, tapi, di sebalik kemurahan dia, macam-macam halangan lain ada. Mula-mula dulu dia janji nak hantar aku pergi dan balik. Tapi, sejak semeter 3, dia hantar aku kat LRT Putra je, lepas tu aku kene balik sendiri ke Shah Alam. Jauh tu, banyak masa aku terbuang untuk dia. Tambang sendiri pulak tu... Jahat la dia. Ini antara pendapat orang lain tentang Skem: klik sini

Tadi, aku dah lulus ujian bermotor jpj. Jadi aku tak payah pergi jumpa Skem lagi. Aku rasa sangat gembira!!!!

oh ye...Skem tu nama tempat aku belajar memandu tu. hehe..=p

Sebenarnya tak lah teruk sangat Skem tu. Dia memang murah. Tapi kalau duduk jauh dari Gombak memang susah. Diaorang buat promosion jauh-jauh dengan janji dihantar diambil. Mula-mula hantarlah, tapi bila dah lama-lama, turun stesen LRT je lah. Lepas tu pandai-pandailah balik sendiri. Itu yang tak seronoknya.

Akhir kata, terima kasih cikgu. Saya dah lulus dah..ngehehe =]]

7 comments:

yun nurun said...

la...haja belajar dgn skem ke, ramai gak kwn yang belajar ngan skem tp 2 sem lps la.org belajar kat IMKL, kat gombak gak, tmpt ni baru lg...litar pun best...org prh gak g skem...cikgu memandu bwk..smpt belajr n pusing kat situ..tmpt 2 mmg teruk ckit,maklumlah dah lama..tp yang bestnya test bukit die rendah ckit..sem lps org dah dpt lesen keta, motor je blum..sem dpn kot smbg..malas.sori pnjg plak komen..hehe

Siti Syawal said...

huhu...ye la kak nurun, ok gak skem tu sebenarnye..

Unknown said...

yuhuuu..hajar ley bawak aku jalan2 lpas ni..tahniah cik sora,3 sem tue,br grad..hihi

Anasir said...

tahniah di atas kelulusan mu..

ni lesen apa nie?

keter ker motor?

Siti Syawal said...

ngehehe....baru lesen motor en. nasir..
jgn risau..sy tak rempit.

ayu..aku blh bwk ko jln2, dgn syarat...pinjam motor ko boleh?hu...

HANA bUdaK cEkElAt said...

Lulus lesen L?
Syabbas babujiee syabbas beteh...

;p ;p

Siti Syawal said...

hadoi hanna. saya dapat lesen P. gambo L tu eksen je.huhu