Tuesday, December 16, 2008

Tasya..aku rindu kamooo!

Kadang-kadang aku bosan menjadi diri sendiri. Sebab diri aku tak best. Rasa sangat lemah. Tak tahu hala tuju. Semakin cepat bosan. Semakin lembap memproses ilmu. Mungkin aku terlebih makan organ dalaman haiwan seperti hati ayam masak kicap sambal, limpa lembu goreng, tongkeng ayam goreng dan banyak lagilah. Kata orang, banyak makan organ dalaman ni boleh jadi bengap. Aku rasa betul. Tapi aku suka hati ayam lah..

Aku memang kurang interaksi, tapi tak bermakna aku kurang aksi. Kadang-kadang aku rasa nyesal dengan apa aku buat. Nampak janggal dan tak patut. Sebab itu bukan aku. Benci betul. Tapi aku taklah rasa bosan dengan diri sendiri. Aku puas hati dengan apa yang aku ada. Cuma, orang di sekeliling buat aku rasa tak puas hati dengan apa yang aku ada. Astaghfirullah... teruk betul pemikiran aku. Maaf tuhan, kerana mengeluh. kadang-kadang aku perlu luahkan. kalau tak, makan dalam, makan hati aku, tidakkk!!!! aku taknak menjadi semakin bengap.



Aku rindu Tasyalah..mungkin aku kena balik rumah cium dia. supaya aku jadi semangat semula.

4 comments:

orkedhana said...

yes!yes!kau dah kena penyakit aku jugak!yes!kita geng!haha.
isk isk.nnt klu kau balik jumpa tasya,kim salam kat dia eh ;)

BudAk hijAu said...

tasya 2 kucin kah...?adeh!!!

Siti Syawal said...

hana...huhu...pembawa virusla kau ni. baek,akanku kirim salam mu

budak hijau...ha,ah, kucin ku yang tomei..(=^^=)

ex offc said...

baca cerita tasya teringat akan kucin wak mon yang telah menyepak seekor musang malam minggu yang lalau......gengster giler kucin tuh....bedarah muka musang tuh......hahahah....