Sunday, August 23, 2009

Entri sirius geli, kalau tak tahan jangan baca ye (^_^#)

Hurmm...mau buka puasa apa hari ni ae....

dan tetiba teringat sesuatu...

dia: sayang abang tak?
dia lagi satu: sayang le...
dia: banyak ke sikit?
dia lagi satu: banyak sikit le...
dia: mane blei...banyak banyak la, sikit sikit la
dia lagi satu: ye la banyak sikit la, lama-lama banyak la
dia: huh, suka hati awak la...

crit..crit..bunyi cengkerik malam

dia lagi satu: sayang saya tak?
dia: urm...takkk!!!!hahahaha!!!
dia lagi satu: ada saya gelak?! suka hati abang la
dia: sayang la...
dia lagi satu: banyak ke sikit?
dia: sikit
dia lagi satu: betul ni?!
dia: betul la
dia lagi satu: macam tu saya pun sikit la
dia: mane blei...awak kene banyak
dia lagi satu: kenape plak?!
dia: yela...abang kene sayang Allah, para nabi, para rasul, mak ayah, kakak dengan abang, abang. kat awak tinggal sikit la. jadi la
dia lagi satu: oooowwwwhhhh....jadi kerje saya ni menyayangi abang sorang je la???!!!!
dia: ha ye la!

dia dan dia lagi satu: ahahahahahaha!!!! bongok la abang@awak ni!

opp opp, balik semula,
hurm...mau buka puasa apa hari ni ae....


ayam masak merahkah?



ayam percikkah?


Tadi aku telepon mamu, dia kata hari ni nak masak ikan kembung masak berlada. Hadoi...berlada je telinga aku mendengarnya. Nak buka kat umah!!!!

p/s: menitik air liur wooo masa google gambar ayam percik ngan ayam masak merah tu. huhuhu..takpe, lagi 4 jam buka puasa. hmm...

4 comments:

ariff dean said...

ehemmm2 hehe :P
ehh, jgn letak gambar makanan dlm blog, tabaek utk kesihatan puasa para pengunjung

faiq said...

ayam percik tu terbaik siot

Unknown said...

apekah skrip di atas itu???adakah anda??haha

Siti Syawal said...

dean~
ape ehem2..huhu.ala gambar je dean, xder bau pun..hehe

faiq~
tu la siot je kan

cik kasut bila mau blanje ayam percik bazar sabak~
hahaha..geli ek.hihi