Friday, August 7, 2009

(=^_^=)

Mangsa: Tompok a.k.a shompok



Situasi: tidur tengahari dalam longkang kering
Alasan berbuat demikian: "dunia semakin panas la kak"
Balasan: aku alirkan air dalam longkang tu kasi basah sama kamu!!! hahaha. kate panas....







Mangsa: kucing uteh aku
Situasi: kelaparan akibat ketiadaan uteh di rumah
Sebab terjadi: aku lambat kasi makanan
Alasan aku: "Lecehlah..korang la makan banyak sangat. Korang ingat senang ke aku nak kene p jenguk korang je pagi petang semata-mata nak kasi makanan. I have other important thing to do too la..such as..tidur petang"



Balasan: See..ko sendiri cakap ko malas. tu la makan banyak lagi



Mangsa: Mama Tasya
Situasi: Demam
Alasan: Pregnant



Mangsa: Mama Tasya
Situasi: Morning sickness
Alasan: Pregnant lagi
Komen: "ko ni asyik beranak je!!!"



Mangsa: Beluncas
Situasi: Beberapa minit sebelum dibuang ke tempat pembakaran sampah sarap
Alasan: Siapa suruh ko duduk kat pokok bunga mamu aku
Balasan: Hangus terbakar
Komen: "kesian...tak sempat kau jadi rama-rama"



Aku rindu nak bermesra dengan alam.
Sini cuma ada virus H1N1 jer..huhuhu

4 comments:

GloryBug said...

I like the pictures of your cats!

BudAk hijAu said...

comel gile beluncas tu!hehehe.

Suri yong said...

suri :
errr.........kekejaman bukan virus, tapi nampak gaya ia makin merebak, dan mangsa terbaru ialh sora?haih....

Ariff Dean said...

waaaaa~
comel gila gila sngt kucing2 ituh hee~