Monday, March 16, 2009

Dalam 20 minit

My first ever friend in blogging world has tagged me. So, I’ve to do it although there are too much things to be settle out before 31.3.2009. Ah, aku kan malas..

Share 7 facts about yourself on your blog.

1. Pemalas... aku jenis yang kene ketuk baru buat. Cuma kerja yang betul-betul aku minat saje akan dibuat tanpa perlu disuruh. Contoh? Makan. Muahaha!
2. Pendiam…terutama pada orang yang macam tak boleh masuk dengan jiwa aku. Dengan orang-orang yang rapat pun kadang-kadang aku diamkan je.
3. Pemendam..tak suka sangat cerita hal sendiri pada orang lain. Tapi kadang-kadang terluah juga. Itupun pada orang tertentu saje. Yang pasti bukan babu. Huhu.
4. Periang...boleh jadi tersangat riang dalam sesuatu masa. Aku gelak kuat woo..
5. Sensitif...sangat. Sendiri menyampah
6. Suka kucing, muzik, mamu, hadetaki takkizawa dan buku ‘colloid and surface chemistry’ (education come last? Huhu)
7. Seorang yang mudah menyesal tapi tak mudah nak insaf.


Tell 7 unspectacular quirks of yours.


1. Result MUET aku agak ok, tapi English aku samakin hari semakin teruk. Risau benar
2. Pernah mengumpat orang sampai pukul 5.30 pg. (kalah kau suri, kau sampai 4.38 pg je.huhu)
3. Masa jadi penolong ketua darjah dulu, aku jerit suruh budak diam dalam kelas sampai cikgu datang suruh aku sendiri diam. Malu doh !
4. Ulang tengok cerita KAMI the series berpuluh kali sampai boleh hafal dialog. Begitu juga cerita GHOST.
5. Ada 3 buku log penuh dengan lirik lagu. campur semua ada dalam 200 lagu kot. itupun ada yang dah buang. ni la hobi sayer =)
6. Dalam sayur aku beli untuk lunch ada ulat, kawan aku yang sedarkan. Aku kais ketepi dan teruskan makan, kawan aku pulak yang tak lalu makan nasi dia. Alahai kawan…tak semestinya yang busuk tu membusukkan semua, masih ada bahagian yang elok lagi. Cuma kau tak nak cari.
7. 6 cukup lah...


* Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.
* Link the person who tagged you.
* Leave a comment for each blogger.

Sesiapa la yang nak buat.

5 comments:

Safuan 'suri' Nazri said...

suri :
hu3..tanniah!!!!Kamu berjay menyiapkan cabaran!!!KAGUM BETA!!!dan,pasni beta nak siapkan modal untuk mengumpat sampai kul 6 pagi!!!!

Siti Syawal said...

suri...sampai 6 pg? berbuih la mulut anda jika begitu. buatlah, beta (haish nak jugak berbeta) akan siapkan modal seterusnya untuk tewaskan kamu.

BudAk hijAu said...

aku dh buat tag ni 14 kali ok.hahahaha...

ex offc said...

beb...ko tau tak maner nak dapat hunny madu punye latest EP tuh?

Siti Syawal said...

oh? dia ade EP kah? ~~~