Tuesday, July 1, 2008

MULA

7 hb ni mula balik semua aktiviti pembelajaran yg dah hampir 16 tahun aku ikuti..
kalau ikutkan dah lame aku berhenti,
tapi ape nak buat..
itu je bekalan hidup yg aku ade,
pelajaran... ilmu suluh hidup kan....
nanti, mula balik..
bangun pagi, p kelas, belajar tekun,
proses yg berulang-ulang
kata hidup penuh cabaran...
mana cabarannye???
ni agaknye cabaran
melakukan perkara same berulang-ulang
arggghh... dah lame tak memblog...


oh ye..
tahniah espagnol atas kemenangan di euro 2008
ariba espagnol!!!
hihi

1 comment:

Safuan 'suri' Nazri said...

suri :
huhuhuuh, tahukah dikau bahawa
encik suri ini peminat tahap dewa
Jerman?
huhuhuuhu, sedih la gini!
wawawawa.
hmmmmm, impak maksima?
akui x berapa suka citer dier, namun aku suka sgt OST dia.wawawawa!
Kat UPM ni da masuk Jr baru. agak memeningkan kepala..
dan disebabkan beberapa batasan, maka,secara peribadi aku anggap bahawa kedibiliti sr terjejas giler!
tah la, makin manja, namun makin spoil la....
serius, ikut ati aku nak ja baling budak y tak hafal lagu UPM ni, namun,ai!
URGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHH!!!!!