Monday, May 5, 2008

tensi memuncak

Arghhh......sorry teman-temanku. Aku terlalu ikut perasan. Aku tau korang marah..
Ini semua sebab tensi aku dah memuncak. Apa lagi dengan 3 paper maut 7, 9, 11 ni, dengan masalah bilik aku, dengan masalah aku sendiri sama ada aku reka atau datang sendiri. Adoi... aku tau korang marah. Semester ni paling mencabar buat aku. Maafkan aku Seha n Sue..Aku tau korang marah...


Hari ni aku xstudy..
bosan, hadap buku jer... Dah 4 tahun kat sini. Tak siap-siap lagi. Pleaseeee Allah, berikanku kekuatan menghadapi kehidupan di dunia yg penuh ranjau ini..amin..

Semalam p joging ngan am.. Penat, ntah kenape, Am lari laju semalam. Maybe tensi dia memuncak semalam. Penat aku kejar dia. Sambil tu aku amik gambar orang-orang kat situ. Patutlah aku kene tinggal. hehe..


atas bukit tu, budak2 balik dari exam..tensi je muker..


strangers memotong kami



di pancuran, sebelah ni mamat bangla nga amik gambo gak..ehek

Bulan ni penting..
Banyak hari penting dalam bulan ni khas untuk orang-orang penting dalam hidup aku
Mamu, Wan, Seha..dieorg orang-orang penting..
aku pasti akan cuba buat korang gembira di hari penting korang nanti..

Hari ni aku jumpa banyak lagu yg hilang bersama rosaknye mp3 aku dulu. rasa lebih tenang dah meluahkannya di sini. Malam ni aku study. Aku janji.

Peter_Pan_-_Bintang_Di_Surga

Gigi_-_Andai

Gigi_-_Terbang

3 Doors Down -Here Without You

No comments: