Wednesday, May 7, 2008

silap la...

haha..tadi kelakar jer..boleh aku silap kelas untuk amik peksa. sib baiklah pengawas tu sebut nama sorang-sorang. kalau tak, tak bertandalah paper statistik aku tu. dahlah pengiraannye maut nak buat. pas tu berlari aku p blok F, tempat exam aku yg sebenar. so far, sumer paper berjalan dengan jayanya. tinggal lagi 2 paper yg perlukan tahap penghafazan yg tinggi. ha...gap sehari je for each paper pulak tu. crazy....
pas abis exam statistik, terusku conteng paper tu. end of question paper..eheh.

1 comment:

Safuan 'suri' Nazri said...

suri :
pernah terfikir tak
bahawa dunia ni akan makin menarik
makin selamat
makin betul
makin teratur
dgn ketiadaan sesetengah orang?
kan?
aku harap sgt ini terjadi.....
bunuh sumer orang yang jahil...
try cari buku ni sora ;


"Lust the Endomynium"
oleh Jean R. Rally