Wednesday, April 27, 2011

modest

sekarang BBST sedang dilanda hujan. tak terlalu deras, tak terlalu renyai. sedang-sedang. ya, aku di BBST dan hidupku sedang-sedang sahaja. Alhamdulillah, bahagia.

orang kata jangan terlampau suka, kelak berduka. tapi apa salahnya, meraikan hari-hari yang indah, mestilah bahagia. saja-saja berkongsi rasa, mana-mana yang tak sudi buat tak tau saje le.. bahagia aku bukan mengganggu hidup kau pun.

3hb42011 yg lepas, sahla aku bergelar seorang isteri kepada seorang lelaki yang jodohnya adalah aku. majlis yang serba sederhana masih meriah dalam ingatan aku. rasa macam nak sanding lagi je. hehe. tak sabar aku nak tengok gambar mak abah bersanding atas pelamin biruku dan awal. o ye, nama lakiku, awal. kekaseh awal & akhirku.ehek..

dannnn sekarang, aku tengah jadi hunter.

hup hup n away!

No comments: