Saturday, February 26, 2011

Resakse vs Ultramen

Hari ni, adalah hari aku menjadi resakse....
Tapi tak berape besar. Ultraman tetap unggul.

Bukan mudah nak buat keputusan gila ni. Mempertaruhkan masa depan & kewangan sendiri. Paling aku rasa terkilan, terpaksa menghampakan mamu. Dia kata tak pe, tapi dalam hatinya, aku tau ada taman..maksudku, dia hampa. Sebab aku hampeh.

Aku gembira di sini. tapi aku tak kuat macam ultraman tu. Dia bagus, bijak, kuat, hebat. Aku kagum dengan kebijaksanaannya. Dan aku rasa aku tak cukup hebat berada di sampingnya. Bagi aku, ini yang terbaik buat kami. Biarla aku mengundur diri. Bagi ruang pada orang yang lebih baik yang dapat memenuhi kemahuannya.

Aku?
Aku akan teruskan perjuanganku sebagai resakse untuk menawan planet yang lain.
Sekurang-kurangnya aku sudah ada pengalaman lawan ngan ultramen.

ko ade?
takdede...=p


No comments: